Dyrk grøntsager året rundt
Jeg videresender her indbydelse til foredrag i Salling og Fjends Biavlerforening. Tilmelding klarer I selv, jeg vil gerne koordinere samkørsel, hvis nogle ønsker det. mvh Hans Dyrk grøntsager årets rundt
Jeg videresender her indbydelse til foredrag i Salling og Fjends Biavlerforening. Tilmelding klarer I selv, jeg vil gerne koordinere samkørsel, hvis nogle ønsker det. mvh Hans Dyrk grøntsager årets rundt
Kære medlemmer. Der indkaldes hermed til ordinær generalforsamling i Herning og Omegns Biavlerforening. Generalforsamlingen afholdes mandag den 17. marts 2025 kl. 19.00 på Naturcentret i Løvbakkerne, Løvbakkevej 32, 7400 Herning. Forslag som ønskes behandlet skal være bestyrelsen i hænde senest Læs mere
Hej alle. Med foredraget på Naturskolen nu på mandag den 3/2-25 kl. 19.00, tager vi for alvor hul på sæsonen 2025. Der bliver serveret kaffe og kage. Foredragsholder John Rytman, som vil fortælle om naturlig biavl – en alternativ tilgang Læs mere
Godt nytår. Interesserede i mjødbrygning mødes på Bakkegården mandag den 20. januar 2025. Vi skal smage på mjød bryg nr. 2 og den skal stikkes om, så vi slipper af med bundfaldet. Vi skal fylde bryg nr. 1 på flasker.
Hej alle. Vi minder om, at det er nu på lørdag den 30 kl.09:00 at vi mødes på Bakkegården for at få opsat vores borde og bænke. Der er rundstykker kl.9.00. Er der en som har en kloak skovl, må Læs mere
Hej alle. Bi året er ved at være ovre, og før vi får set os om, tager vi hul på et nyt, derfor holder foreningen års-og juleafslutning mandag den 2. december kl. 19.00 på Naturskolen i Løvbakkerne. Der vil vanen tro Læs mere
Hej alle. I går aftes holdt vi kursus i mjødbrygning og ikke mindre end 24 mødte op. Peter W. havde godt styr på tropperne og vi er sikre på, at mange har fået lyst til at forsøge sig på egen Læs mere